Burcu Ağma

Burcu Ağma

Performics

Burcu Agma, Vice President of Strategic Planning & Insights rolü ile Performics’in Amerika ekibinde Verizon Wireless, Hewlett-Packard, Toyota, Discover Bank gibi markalarin C-level yöneticilerine dijital data analizi ile  müşteriyi anlamak ve edinilen bilgileri performans ve gelire çevirmek üzerine stratejik danışmanlık verir.  CES, Adweek, Vivatechnology ve Cannes Lions gibi sektörün önde gelen konferanslarına konuşmacı olarak katılan Burcu, dijital pazarlama dünyasında başarılı olmanın bilimsel ve analitik yöntemlerini sektörle paylaşır.  Performics araştırma unitesi Intent Lab’in globalde proje liderliğini de yapan Burcu, Microsoft ve Google gibi platformlarla ortak çalışarak sektöre yeni araştırmalar kazandırmaktadır. 

Northwestern University’de Integrated Marketing Communications üzerine yüksek lisans yapan Burcu Ağma, Northwestern Kellogg’da da Media Management üzerine yan dal yapmıştır.