Şeyma Özhan Barcın

Şeyma Özhan Barcın

Danone Türkiye

Şeyma Özhan Barcın, İstanbul Teknik Üniversitesi Gıda Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra Yeditepe Üniversitesi’nde MBA yapmıştır.

1999 yılında kariyerine Danone'da satış departmanında başlamasının ardından pazarlama departmanına geçiş yapan Şeyma Özhan Barcın Pazarlama İletişimi alanında uzmanlaşmıştır, bugüne kadar pek çok farklı ajans ile Danone markalarının iletişim projelerini yönetmiş, ödüllü işleri hayata geçirmiştir.

Halen Danone Türkiye Pazarlama İletişimi Müdürü olarak görev yapan Şeyma Özhan Barcın, Aptamil, Bebelac, Activia, Danone Pro, Danone Sütlü Atıştırmalıklar, Hayat Su, Sırma gibi markalarının pazarlama iletişiminden sorumludur. Medya planlama, data yönetimi, precision marketing, digital assets yönetimi, e-business yönettiği işler arasındadır.

Ayrıca Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu üyesidir.